: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Monday 11 July 2016

Met ligte tred in Vilnius

Vilnius was my eerste ervaring van die Baltiese lande. Op skool van hierdie klein landjies geleer wat so gely het onder die regimes van die Duitsers en die magtige Rusland.
    In Junie kry ek die geleentheid om Litaue, Latvia en Estonia te besoek.
    My sentraal gelee hostel en die veiligheid van die stad, laat my met ligte tred beweeg, kyk en geniet...

Hoewel ek met droe vrugte, avokados, sharonvrugte uit SA is, word die mark my eerste stop..

Fietse vir openbare gebruik is 'n goeie opsie in die "plat binnestad" maar as ek nie 'n valhelm het nie, gebruik ek liewer my bene....


boomstompmense voor 'n winkel... en katplakkaat onder

keurige blomwinkel ...
... en vlakby 'n gekamoefleerde chemiese toilet by 'n terrasrestourant

                                              Voetgangerplesier op die rand van n park

                                                                 Tibetaanse hoekie
                                   Lina wat ek op Couchsurfing ontmoet het... sy het my van
                                   haar geliefkoosde plekkies in die ou stad gewys en ek was pure
                                   verbaas met Literatuurstraat  (onder) waar die Litauers
                                                   hulle skrywers gedenk met o a plakette





                                      Die Europese brandweerspele is oor drie dae op die plein voor
                                      die stadsaal gehou.  Insiggewend!
                 
                                  'n Vrou so na my hart en 'n bekende in Vilnius....Little Rose
                                   is 'n bedelares met styl. Ek sou haar so graag persoonlik wou ontmoet
                                   maar die Litause vrou in haar geselskap het my weggejaag....

No comments:

Post a Comment