: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Monday 11 July 2016

Toer van universiteitskampus in binnestad van Vilnius

Wat 'n vreugde: 'n selfdoentoer van die universiteitskampus waarvan die oudste deel uit die 16de eeu dateer.

                                     Die kloktoring. Vir 3 Euro kan jy een vloer trappe klim en dan
                                             met 'n moderne hysbak verder opgaan. Die laaste entjie is weer
                                                  'n klim. Ek kan nie eers onthou dat ek geklim het nie.
                                     Die dik balke en kabels wat die toring in plek hou het my so gefassineer.
                                                           Uitsig op die Gediminas toring
                                             Uitsig oor die ou stad, rigting moderne Vilnius
                                                        Uitsig op heuwel met drie kruise

Littera
 Die mooiste universiteitsboekwinkel wat ek tot nog toe gesien het
                     
                                   Die orrel in die Johanneskerk op die universiteitskampus

Die kafeteria is 'n indrukwekkende gebou. Ongelukkig net te donker binne om fotos te neem wat reg sal laat geskied aan die pragtige geselsnisse aan die kante van die groot ruimte. 'n Tafel met sitplek vir 4 tot 6 persone weggesink van die kom en gaan in die sentrale deel. Elkeen versier met pragtige houtwerk en 'n skildery.
      Ek het 'n entjie buite die kampus op 'n knus en elegante kafee afgekom, waar ek bakkies koue beetsop uitgestal gesien het.   Dit is juis die vorige dag by die hostel aanbeveel. Dit is 'n somersop wat met 'n klein bordjie warm aartappels met vars dille voorgesit word.  Na die ete is ek terug kampus toe om die atmosfeer in te drink.   En op pad huistoe weer kafee toe gegaan om n wegneemtert in 'n pienk boksie te bestel.   Ai... ek het Europese gene.

                     2 fotos hier

No comments:

Post a Comment