: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Thursday 13 June 2013

Budapest se befaamde baddens

Al het ek met weinig water in die Karoo grootgeword, was daar nie twyfel dat ek 'n bad-ervaring in Budapest sou misloop nie.
     Die Szecheny is die grootste spa-kompleks in Europa. Dit is paleisagtig, gebou vanaf 1909 - 1913 in die neo-Barokstyl.

                                                                     Kia in die portaal

                In 1879 het 'n Hongaarse geoloog die warmbron ontdek terwyl hy 'n put laat sink het.
Ons is een middag laat met die geel metrolyn wat onder Andrassystraat loop, na die baddens toe. Sou ek dit weer doen, sal dit vroeer in die dag wees... op 'n stil warm dag as dit kan.
                                 Die helende water van een van die binnebaddens was 'n luukse


                                        Kaalvoet en koud! Dit is 'n lang pad na die kleedkamer.

                                         Ek groet my nat baaibroek, spesiaal vir die geleentheid
                                                       by Hospice in PE gekoop

                                                 Dit was maanlig met ons wegstap


No comments:

Post a Comment