: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Tuesday 13 March 2012

Na reen in die Karoo ...




Februarie kuier ek op Henningsfontein tussen Middelburg en Steynsburg. Connie en Kobus van der Walt was my tweede stel ouers en ek ken die plaas al 60 jaar.Weinig daar gekom toe werk en gesin prioriteite was. 
     My kuier van 5 dae is gekenmerk deur modder waar daar in my geheue stof was.  Twee heerlike donderstorms en 'n volmaanaand wat deur wolke verskans is...


      Veldstap was brandstof vir liggaam en siel. Laatmiddag het die wolke soos spookasem gelyk en die kleure 'n simfonie.  Om laatsomerveldplante te sien juig, 'n groot heerlikheid.


Windpompe bly vir my verstommende strukture.
Hierdie een was steeks vir 'n paar dae maar twee werkers het dit gou weer in rat gekry!
 


Vingerpol soos ek hom nog nooit gesien het nie



Die Bulbinella in al sy glorie  ... ek noem hom Lieweheerspleister

Blommetjie gedenk aan my ...


Die een loer vir alles en almal wat verbykom ...



En die miere maak reg vir winter ...    Kyk hoe rus die druppel op die bolplant (onder) se groen gesig...
Kleintyd het ek kaalvoet hier gehardloop. Nou is dit wys om my tante se kierie op stap te neem ...


Wanneer die wandeling eindig is daar die vreugde van afdaal na die agterkant van die bekende plaaswerf...

No comments:

Post a Comment