: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Wednesday 14 March 2012

Om 'n ou liefde raak te ritz


Hoe lank is lank?  Miskien is 48 tog in 'n mens se beloofde 70 of so jare...
     Januarie 2012 "stap" ek in by Fred Jordaan se plaas De Keur tussen Schoombee en Middelburg.. Hy is nou 'n afgetrede boer.
      Ons was goed bevriend in sy studentejare op Grootfontein Landboukollege (1964). Dit is 'n warm somerdag maar De Keur is se plaashuis verskaf koelte en gasvryheid. Rosemarie, Fred se vrou en ma van 4, ontvang my gul (altans, ek hoop so!).  Sy luister graag na ons "oiu" stories en die mense wat ons geken het.

Ek en Fred by sy jongste seun James se rivierplesier-plek langs die Groot-Brakrivier 
Hoeweel nie meer aktief betrokke by die boerdery nie, maak Fred nou tuin en kaas!
 Ek het die laaste proesel kaas opge-eet maar daar was baie van die tuin oor om af te neem ...

                                                Sonneblomme in die Karoo ...

                                         Veerpoot se lekker lewe in lushof langs die Groot-Brak


                            Brug oor die Groot-Brak tussen De Keur en Doornberg van John Bowker.
                                      Dis hier waar James Jordaan se "river rafting" plaasvind


No comments:

Post a Comment