: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Tuesday 13 March 2012

Hulle kom van lank gelede ...

My mense van die aarde waar ek van droogtes en deugde geleer het ...
     Kleintyd het ek Henningsfontein - tussen Middelburg en Steynsburg - as my tweede ouerhuis beskou. My ouers het hulle plaas El Dorado naby Rosmead verkoop toe ek ongeveer 4 jaar oud was en op Henningsfontein het my "plaasbloed" aanhou loop.

Connie van der Walt (84 - my ma se suster) en haar seun Gert (Mossie). Hy is my neef en kort op my hakke wat ouderdom betref. Een van die eerste studente aan UPE wat 'n Ph. D in Wol en Tekstielwetenskap verwerf het. Ongelukkig het 'n beroerte 'n paar jaar gelede sy loopbaan in die wiele gery.

Niggie Gerda Vrey en Gert se vrou Essie

My tante is my enigste skakel met die verlede wat my ma se Smith-familie betref. Ons gesels kopstukke en ek kuier graag. Daar is ook 'n dorpshuis op Middelburg wat altyd tot my beskikking is.


Connie met Bankberg rose van Cradock


My klein-nefies Luan en Andre wat op die plaas grootgeword het.
Hulle is tans studente op Kovsies.



My ook Kobus van der Walt rus al ongeveer 21 jaar onder 'n granietklip in die begraafplaas op Middelburg. My pa Dan Labuscagne is ook daar.  In hierdie perdestal het oom Kobus sy geliefde Amerikaanse saalperd aangehou onthou ek uit my kleinjare.

No comments:

Post a Comment