: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Wednesday 28 May 2014

Skatte op Museumeiland

Te veel om op te noem... die skatte op Museuminsel soos dit in Duits heet.
   Die Pergamon slaan jou asem weg. Dit is waar die Pergamon-altaar geherkonstrueer is en die Hek van Miletus gesien kan word. Kyk maar op die Internet....
    In die Neues Museum word die kop van Nefertiti bewaar en sy word opgepas deur twee wagte wat jou dophou asof jy 'n dief is. Sy mag nie afgeneem word nie. Ek moet erken sy is 'n besonderse stukkie werk maar sy lyk vir my mooier op die groot promosieseil buite die museum...
 
Die teels in die gebou het my net so beindruk soos die kamersvol antieke stukke en brokke...




                   Die lugskag wat deur die Britse argitek Chippendale in die mees onlangse restourasie
                       en opgradering aangebring is, was vir my een van die verrassings van my besoek.

                                                   Butler in bronze... so'n weerlose mannetjie!

                                  Die blomme in die deftige koffiekamer in die Neues Museum
                          was skougehalte... dit geniet terwyl ek 'n bitterige yskoffie gedrink het

                                                                      Altes Museum
                                              Moderne syingang van die Historiese museum

                                            Die Humbolt Box, 'n inligtingsentrum vir die Paleis
                                                    wat in aanbou is op Museumeiland
                                                  



No comments:

Post a Comment