: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Sunday 18 November 2012

My neef skeer skaap

Ek ry Henningsfontein toe want my tante vier haar 85ste verjaardag.

                                     Afdraai Suurberg toe uit die Middelburg-Steynsburg pad

   Neef Andre se span skeerders is pas weg, maar sy eie werkers woeker nog in die skeerhuis. Ek stap in en kry die lankvergete reuk van lanolien.
   Alles lyk nog net soos in my oom Kobus se dae toe ek 'n opgeskote enetjie was. Die hout- en draadhokkie vir die sorteer. Die tafel met sy houtrollers. Die baler. Andre het net die proses van pres verbeter.
Andre van der Walt, my tannie Connie se jongste seun


Patrick en Andries druk die wol vas in die baal

Die baal  - van sintetiese stof - word met hakies toegemaak.
Ek onthou nog die baal van going wat met 'n els en tou toegewerk is


Die bale is gemerk en reg vir die veiling in PE
Skeerhuiskat
Tannie Connie maak lekker krummelpap


Vroulike helpers Nicolette en Lucky met hulle kinders
Chandre en Suster







No comments:

Post a Comment