: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Wednesday 1 August 2012

Akropolis in Julie-hitte

Gister 'n  verjaardagete bygewoon in PE se "beste" Griekse restourant Mykanos in Walmer.
    My heel eerste oorsese trip was in Julie 1977 met  SAL na Rome en vandaar met Alitalia  na Athene. Die hitte was versengend en ek was alleen met my tekkies, stadskaart en rugsak.
    Alles was verstommend anders: van die alfabet tot die verkeer, maar Akropolis toe moes ek.

                                   Die Parthenon: my eerste kennismaking met 'n Griekse tempel   

Soms het ek duiselig gevoel daar tussen die klippe en geskiedenis en gister het ek dit herleef toe ek die restourant binnestap en die groot kitch afbeelding van die mees bekendste Griekse tempel sien. Volgens die eienaar (op die foto) het hy dit ge-erf by sy Griekse vriend wat die Big Time-restourant in St Francisbaai bedryf het.

  'n Coke-Akropolis! Al iets leliker gesien?
   Gelukkig was die man se varktjops met aartappelskywe en tsatsiki meer aanvaarbaar. Die nagereg was ook lekker.                                            
    Baklava in phyllodeeg gerol - met Italiaanse roomys nogal!
         En daar kry ons toe die Griekse koffie op die huis! My vriendinne vermoed dat dit my sjarme was wat die eienaar omgetoor het. Die waarheid is dat dit my kennis is van alles-Grieks!    (Ek het die man vertel dat ek op die eiland Kreta geleer het hoe om die koffie in 'n briki te maak).

Griekse koffie, gemaak in 'n koper-briki en halfsoet bedien
                                
 Meer oor die argeologiese oorblyfsels:

       The entrance to the Acropolis was a monumental gateway called the Propylaea. To the south of the entrance is the tiny Temple of Athena Nike. At the centre of the Acropolis is the Parthenon or Temple of Athena Parthenos (Athena the Virgin). East of the entrance and north of the Parthenon is the temple known as the Erechtheum. South of the platform that forms the top of the Acropolis there are also the remains of an outdoor theatre called Theatre of Dionysus. A few hundred metres away, there is the now partially reconstructedTheatre of Herodes Atticus.
       All the valuable ancient artifacts are situated in the Acropolis Museum, which resides on the southern slope of the same rock, 280 metres from the Parthenon.                                                                         (bron: Wiki)



             

No comments:

Post a Comment