: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Monday 6 October 2014

Aankoms in Israel

Vlieg saam met die Etiopiers en die dag en nag het nie ure nie en aandete word net na middernag bedien ensovoorts...
   Ons land 03:40 en gly deur immigrasie soos 'n geoliede masjien. Ek ken ons besprekings en toerplanne uit my kop en is verras toe die vroulike Israeli antwoord dat ons toer vir haar so lekker klink dat sy sommer wil saam.
    Omdat ons (ek! bietjie van 'n fout want hulle is net van 08:00 to middernag oop) die Gordon Inn gekies het wat naby Gordon strand in Tel Aviv is, moet ons die eerste ure van die Israel-ekspedisie op die strand deurbring.  Dis pikdonker toe die taxi wat teen supersoniese spoed gejaag het en ons 190   (byna R600) NIS gevra het, vir my en Kia, Gerda en Laetitia, aflaai.
   Op 'n stadium is ek die enigste wakker een in die donker oggenduur en loop ek lekker in die louwarm water en bespied die omgewing (4 jaar gelede laas daar gewees).





Eerste lig!
Net die vogels is wakker....











                                                        Kia kry die lekkerste slaapplek
                                      Kunstenaarsvoorstelling: Jerusalemstrand in Tel Aviv.
     
      Die stad se strandfront is besonderders wat infrastruktuur en skoonheid betref. Daar is altyd lewe... fietsers, baaiers, braggers, bejaarde tantes...
                          Drie dae later was Inge ook daar om Eon se aankoms af te wag.
             

No comments:

Post a Comment