: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Saturday 21 July 2012

Nieu-Bethesda is 'n lekker feesplek

Kyk vandag deur die fotos op my kamera en daar is waarlik nog van die wat aan die einde van September 2011 geneem is en graag 'n ewigheidsplekkie in die kuberruim wil kry.
      Een van die lekkerste elemente van die fees was die "kunsloop" na die amptelike opening. Laatmiddag van die eerste feesdag kom ek by die Skaapstudio aan, gelee in die tuin van 'n huis wat aan 'n Pretoriase argitek behoort.

kies een om huistoe te neem ...



tot die kaktusse in die tuin moes feestelik getooi wees ...
      'n Stoortjie in die veld was ook tydelike tuiste vir 'n kunsuitstalling. Die uitsig op Kompasberg was vir my die grootste kunswerk van die dag. Elke keer as ek die berg sien dink ek aan die 4 jaar wat my oupa Hans Smith daar geboer het (lank voor my geboorte).

        'n Venstertjie in 'n ongebruikte stoor verskaf die perfekte raam ...


                       

No comments:

Post a Comment