: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Sunday 13 April 2014

Saterdag in Potsdam

Ek het gesien hoe hierdie sap uitgedruk word

                Na 'n rit met die S-Bahn deur die Grunewald en verby die Wannsee, was hierdie vars verkwikking in 'n klein sapkafee in die Hollandse buurt van Potsdam 'n ware verkwikking.Ek het een euro vir hierdie heerlike lemoensap betaal.
                                                           Boukuns in Hollandse buurt
 
    Hollandse ambagsmanne is in die tyd van die Pruisiese heersers ingevoer en daar is vir hulle voorsiening gemaak in 'n buurt wat spesiaal vir hulle aangele is. Vandag is dit 'n lewendige toeristegebied met kunsgalerye, 'n mark, boetieks en restourante. Hier is 'n klompie oomblikke in daardie buurt....

                                                                     





Dit is die poort tussen die Hollandse buurt en die hedendaagse woongebiede. 

Reklame vir kunsuitstalling op motordeur

Ek neem 'n tram en ry om te gaan kyk hoe die dorp verder lyk... Met die omdraai by die terminus kom ek op 'n artisties-geverfde elektriesiteit-substasie af. Ek moes dit vasvang...



'n Bus neem my na San Soucci en die paleisbuurt buite die dorp....Hierdie poskaarte illustreer iets van my uitstappie!


Die Universiteit van Potsdam is ook in die paleisbuurt gesetel.

Logo van restourant in een van die paleistuine

No comments:

Post a Comment