: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Sunday 13 April 2014

Berlynse verblyf: Wombats en The Circus

                                  My eerste verblyf in Berlyn... saam met 5 meisies in 'n slaapsaal. 
       Gerieflik en aangenaam. Louisiana Kid is die restourant langsaan waar ek elke oggend 'n 
                                                   uitgebreide ontbyt vir R60 kon geniet.
                                                 Blik op die televisietoring vanaf Wombats


                                                    Lentetoneel op straat vlakby Wombats
                                         The Gift Box om die eerste draai. Gee iets en neem iets...
                                                            oop op straat en onbeman!

      Na 8 dae verhuis ek na The Circus. Nie omdat Wombats nie aangenaam is nie, maar ek het die bespreking reeds vanuit SA gemaak en wou iets meer van hostellewe ervaar...Ek trek my wiele in Torstrasse af... Nogal 'n lang trek maar ek vat dit stadig oor die keistene.  Nou is ek regoor die Rosenthaler Platz U-bahn.

                                             The Circus is aan die agterkant van hierdie gebou ...
                                                 ook in die voormalige DDR soos Wombats


                                          Op die klein terras voor The Circus en  (onder)
                                                           die nar bokant die hysbak

No comments:

Post a Comment