: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Sunday 13 April 2014

Brandenburg Tor en omgewing

Stap van Museuminsel deur Unter den Linden na die Brandenburghek was nie vir my besonder: opwindend nie... dit is dit omdat ek so 'n romantiese voorstelling gehad het uit al die boeke wat ek daaroor gelees het.maar tog, om dit sonder die muur te sien het die metafoor van vryheid laat seevier.  Daar is soveel konstruksie aan die gang.  Die grootste daarvan sekerlik die U-bahn wat onder die straat gebou word.


Daarna het ek in die rigting van Potsdammer Platz gestap en probeer om die loop van die muur te volg.. verby die aandoenlike monument aan die vermoorde Jode. 
                Hierdie stuk muur is op Potsdammer Platz staangemaak as herinnering.Nou is dit 'n ideale foto geleentheid vir besoekers.  Onder: tulpe op ParizerPlatz vlakby die Tor.


Gasmaskers is oral te koop. Toeriste dink hulle kom uit WW2 of DDR tydperk.             Dit en ander memorabilia is meestal replikas. Ek is oortuig die Chinese maak dit. 

                Onder:  een van die vele Berlynse bere. Hierdie een is op die Unter den Linden

No comments:

Post a Comment