: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Wednesday 6 June 2012

Met Tchaikovsky in die Royal Albert

Sien elke jaar uit na die PROMS-konsert in ons Baaise Veremarksaal.
   Die afgelope uitvoering het baie herinneringe na vore gebring toe die 1812 Overture uitgevoer is en die gehoor moes saamspeel om die kanonskote te laat klink... onder die dirigent Richhard Cock se leiding, met opgeblaaste kardoes-sakkies!
   In die somer van 1979 het ek en Arie die buskruit geruik by die aanhoor van die slot van die overture. Kan nog onthou dat ons so'n mini-piekniek - teen die reels - saamgeneem het. Die res van die program het my ontgaan maar die overture het my bygebly.
   Ek het nooit weer 'n uitvoering daar bygewoon nie, maar tydens my laaste besoek het ek deur die openbare dele van die gebou gestap. Die TV van die verstand is 'n wonderwerk ...

In al sy glorie staan hy daar in Kensington Gore


No comments:

Post a Comment