: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Monday 4 April 2016

Trap-trap na St Tropez

Gedurende my herfsbesoek aan Port Grimaud stel Hendrik voor ons ry fiets St Trop toe. (dis hoe die Franse dit uitspreek).
    Ek maak asof ek elke dag 20 km fietstrap en ons val weg op die fietspad... Vir my nageslag laat ek hierdie fotoverhaal agter:

                                                                By die halfpadmerk na St Trop!
    Hendrik in die seiljaghawe

   
   Restourantstraat langs die hawe

                                                                  Kuns op die kaai!
                                                                          St Trop selfie
                                                        Missie amper voltooi - nog 1 km

No comments:

Post a Comment