: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Friday 19 April 2013

Harkerville se Saterdagmark

Wat 'n verrassing ... altyd op die N2 naby Plett gery en dan die terrein van die mark gesien.
   Onlangs was ek op die regte dag in Plett en vriendin Delphine het my op 'n heerlike bewolkte oggend
mark toe geneem...




Ons het die mark van kant tot hoek verken en hier geproe en daar gesels. En toe: die vonds van die dag ...
'n vrou wat geld maak uit mis.  Ek vertel altyd vir mense wat my vra wat ek na aftrede doen, dat ek k*k droogmaak maar hier het ek 'n vrou ontmoet wat dit regtig doen. Sy meng olifantmis met beesmis en sit dan 'n geheime bestandeel by wat die posisie hou van 'n potjie wat sy vorm enn droogmaak. Plant 'n steggie of saailing daarin en  vir maande kry die plant lekker voedsame kos.
So al laggende staan sy by haar potjies en maak dan nog geskenksakkies uit reklamebladsye.

No comments:

Post a Comment