: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Friday 28 September 2012

Nieu-Bethesda op sy beste

Elke keer wanneer ek die dorpie aan die voet van Kompasberg binnery, voel dit asof ek 'n droomwereld betree... stofstrate ten spyt.
   Verlede Vrydag moet ek remme slaan by De Toren. Die peerbome staan in bot. 'n Ligte windjie skud die bloeisels konfettistyl oor die grondpad en die nuwe groen lote van die wilgebome viool 'n simfonie.
       Ek laat die foto's praat ...
                                                                 Peerbloeisels
Wisteria
                                                           Parmantige huisie
Ou Shell pomp ... nou wil hulle hidrobreek!
By Heidi Boekkooi se huis
                                                        Oulike winkel-interieur
Kaasbord by die brouery

Fees perdekar met Nina Boekkooi heel regs
                        Binne voer die local A Flea in her Ear op en buite stoei die agies vir afloerplek

My gasvroue Reinet en Anja het hulle gastekamer tot my beskikking gestel. Ek en Mila, die Golden Retriever het goed oor die weg gekom. Sy het deur my bagasie gesnuffel asof ek 'n dwelm muil op O R Thambo is.

Reinet bou 'n blikhuis langs die sementdam
Karoo meermin hou wag oor stille waters

No comments:

Post a Comment