: : : : : : : : : : > > > Stories van mense en plekke van nou tot ver terug in toentertyd

Wednesday 9 May 2012

Britse museum:> een van my geliefkoosde besoekpunte

'n Mediese toestand beperk my tans tot my huis. Dus sit ek "been op 'n boks" voor die rekenaar en blaai deur dokumente en foto's van rtize van lank gelede.
   So kom ek af op 'n besoek aan Engeland in die herfs van 2005. Dit was Arie se laaste oorsese besoek... Holland, Engeland en Skotland. Ons kuier in London was kort en die hoofsaak was om Eon se nuwe ervaring te beleef. Hy was pas 'n paar maande daar op sy "Mandela"-werkvisum van twee jaar.
    Hoewel die tyd beperk was, het ons beide besluit dat die Britse Museum 'n herbesoek verdien. Ons was ook in 1977 en 1979 saam daar.


Arie voor die Britse Museum in Bloomsbury
      Hierdie keer kon ons die nuwe "domed central court" beskou wat die befaamde "reading room" huisves.
Hoewel die nuwe "reading room" na 'n adres in St Pancreas verhuis het, is die oorspronklike - waar bekendes soos Karl Marx, Virginia Woolff. H G Wells en 'n string ander lidmaatskap en toegang gehad het - intakt.

Stap die leeskamerbinne binne en dit word 'n reis op sy eie .. 
    In 2007 - dertig jaar na my eerste kennismaking met die "reading room" - besoek ek dit weer. Die keer is ek alleen, maar met goeie herinneringe aan my letterkunde studies en my metgesel, my ritzmaat, wat nou elders woon ...

Eon op die "Underground" (Noordelike-lyn). Arie het die foto geneem. 
                                                              Minute daarna het hulle vir die laaste keer afskeid geneem.
Eon in 2005. Hier vermaak hy sy ouers en huismaats met vriend Ryno se pruik! 
Dit was sy eerste verblyf in London saam met PE vriende in Longfield Drive, Colliers Wood  

No comments:

Post a Comment